Boisko ze sztuczną nawierzchnią
Regulamin korzystania z boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią przy Zespole Szkół Nr 3 w Legionowie
1. Boisko sportowe ze sztuczną nawierzchnią z trawy syntetycznej może być użytkowane na cele rekreacyjno- sportowe z zachowaniem zasad określonych niniejszym Regulaminem.
2. Podczas zajęć szkolnych z boiska mogą korzystać jedynie uczniowie szkoły.
3. Po zajęciach szkolnych z boiska mogą korzystać w następującej kolejności:
a. grupy zorganizowane pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminów i warunków z dyrektorem szkoły;
b. osoby i grupy niezorganizowane na własną odpowiedzialność po uzgodnieniu z dozorcą szkoły i okazaniu dowodu tożsamości.
4. Dzieci do lat 7 mogą korzystać z boiska wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
5. Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z boiska, jego urządzeń i sprzętu odpowiadają korzystający, a w przypadku osób niepełnoletnich ich rodzice i opiekunowie. W przypadku zajęć szkolnych za szkody materialne odpowiada nauczyciel prowadzący zajęcia oraz dyrektor szkoły.
6. O uszkodzeniach powstałych w trakcie użytkowania boiska korzystający niezwłocznie informują dozorcę szkoły, a w przypadku zajęć szkolnych dyrektora szkoły.
7. Korzystający z boiska zobowiązani są do zachowania porządku i czystości na terenie boiska.
8. Na terenie boiska wprowadza się bezwzględny zakaz używania obuwia piłkarskiego z kołkami wkręcanymi.
9. Na terenie boiska obowiązuje zakaz poruszania się na rowerach, rolkach, deskorolkach, wrotkach i innym podobnym sprzęcie.
10. Zabrania się wnoszenia na teren boiska materiałów i przedmiotów niebezpiecznych np. butelek, puszek, kubków.
11. Na terenie boiska obowiązuje zakaz wprowadzania psów, palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz innych używek, przebywania osób nietrzeźwych.
12. W okresie jesienno - wiosennym oświetlenie boiska jest włączane na prośbę zorganizowanych grup użytkowników, jednak nie dłużej niż do godziny 2000.
13. W przypadku niestosowania się do postanowień niniejszego regulaminu, dyrektor szkoły/ dozorca ma prawo powiadomić organy porządkowe o zaistniałych zdarzeniach.
2. Podczas zajęć szkolnych z boiska mogą korzystać jedynie uczniowie szkoły.
3. Po zajęciach szkolnych z boiska mogą korzystać w następującej kolejności:
a. grupy zorganizowane pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminów i warunków z dyrektorem szkoły;
b. osoby i grupy niezorganizowane na własną odpowiedzialność po uzgodnieniu z dozorcą szkoły i okazaniu dowodu tożsamości.
4. Dzieci do lat 7 mogą korzystać z boiska wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
5. Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z boiska, jego urządzeń i sprzętu odpowiadają korzystający, a w przypadku osób niepełnoletnich ich rodzice i opiekunowie. W przypadku zajęć szkolnych za szkody materialne odpowiada nauczyciel prowadzący zajęcia oraz dyrektor szkoły.
6. O uszkodzeniach powstałych w trakcie użytkowania boiska korzystający niezwłocznie informują dozorcę szkoły, a w przypadku zajęć szkolnych dyrektora szkoły.
7. Korzystający z boiska zobowiązani są do zachowania porządku i czystości na terenie boiska.
8. Na terenie boiska wprowadza się bezwzględny zakaz używania obuwia piłkarskiego z kołkami wkręcanymi.
9. Na terenie boiska obowiązuje zakaz poruszania się na rowerach, rolkach, deskorolkach, wrotkach i innym podobnym sprzęcie.
10. Zabrania się wnoszenia na teren boiska materiałów i przedmiotów niebezpiecznych np. butelek, puszek, kubków.
11. Na terenie boiska obowiązuje zakaz wprowadzania psów, palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz innych używek, przebywania osób nietrzeźwych.
12. W okresie jesienno - wiosennym oświetlenie boiska jest włączane na prośbę zorganizowanych grup użytkowników, jednak nie dłużej niż do godziny 2000.
13. W przypadku niestosowania się do postanowień niniejszego regulaminu, dyrektor szkoły/ dozorca ma prawo powiadomić organy porządkowe o zaistniałych zdarzeniach.